Polityka jakości
Polityka Jakości firmy polega na produkowaniu wysokiej jakości sprężyn, elementów giętych oraz kształtek z drutu, zgodnie z wymaganiami klientów i dostarczanych w uzgodnionych terminach.
Dla zrealizowania Polityki Jakości opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością, zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2015, który jest nadzorowany przez Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością i doskonalony przez wszystkich pracowników firmy.
Cele jakościowe:
- Utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015.
- Zwiększenie udziału sprzedaży na rynku.
- Pozyskanie nowych grup klientów.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości produktów .
- Utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia klienta.
Deklaracja Kierownictwa Firmy:
Deklaruję stałe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością oraz spełnienie wymagań klientów, normy ISO 9001:2015 i przepisów prawnych dotyczących działalności firmy
Deklaruję wsparcie dla realizacji celów strategicznych firmy.
Wskaźniki dla oceny Polityki Jakości:
Ocena realizacji Polityki Jakości jest dokonywana corocznie na przeglądzie Systemu Zarządzania Jakością przez Dyrektora Naczelnego w oparciu o wartości wskaźników zawartych w Sprawozdaniu z realizacji procesów.
Dyrektor Naczelny
Mirosław Książek
Mucharz, dnia 09.07.2021 roku/Wyd.2